Galeria

Panda Kit Car

FIAT PANDA KIT CAR, auta przygotowane zostały w specyfikacji zgodnej z homologacją numer A-5678 oraz rozszerzeniami VK, bazą był silnik 1.2 pojemność silnika została zwiększona do 1368 cm3, głowica 8 zaworowa. Silnik uzyskiwał moc 138 km, masa 930 kg, 6 biegowa kłowa skrzynia biegów od włoskiego producenta Giorgio Zanghellini, wyposażona była w mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu

BMW M3 E30

Auto przygotowane do RSMP, kompletna odbudowa nadwozia, wymiana poszczególnych elementów, czyszczenie i spawanie. Montaż homologowanej klatki bezpieczeństwa OMP. Montaż sterownika standalone, ECU Haltech E8. Strojenie na hamowni obciążeniowej. Wykonanie misy olejowej o wiekszej pojemnośći.Montaż bezpiecznego zbiornika paliwa. Kompletny remont silnika.

Nissan 300 ZX

Nissan 300 ZX, z silnikiem Z32 przyjechał do nas w stanie w jakim zazwyczaj znajdują się 30-letnie auta. Poza remontem silnika i wymianą zużytych podzespołów zamontowaliśmy dwie, większe turbosprężarki, duży centralny intercooler. Układ hamulcowy otrzymał z przodu większe, 6cio-tłoczkowe zaciski pochodzące z Porsche Cayenne co zdecydowanie zwiększyło sprawność układu hamulcowego.

Wolga AMG

To jeden z projektów o którym najpierw przez rok myśli się jak i z której strony do tego podejść, następny rok zastanawia się czy to aby było dobre rozwiązanie, a trzeciego roku zaczyna się pracę. Baza to Mercedes AMG W211 z wolnossącym silnikiem V8, który zaprzyjaźnił się poczciwą Wołgą rocznik 82 . Generalnie koncepcja i główne prace są już ukończone, jak do tej pory wszystko zgodnie z planem

Panda Turbo

Ostatnie nadwozie Pandy Kit Car, z przygotowanych przez nas siedmiu sztuk wykorzystaliśmy jako bazę do zbudowania pojazdu który, co prawda ze względu na regulamin i zamontowaną turbinę nie mógł brać udziału w rajdach FIA, ale skończył nieźle - na słonecznej Syclii :) Auto wykorzystywane jest w lokalnych rajdach oraz wyścigach górskich. Samochód wyposażony był w klatkę bezpieczeństwa.

System suchej misy

Kilka przygotowanych przez nas pojazdów wyposażyliśmy w system suchej misy. We własnym zakresie wykonujemy zbiorniki na olej oraz misy olejowe. Korzystaliśmy z pomp olejowych różnych poddostawców w zależności od konkretnych potrzeb i zastosowań. Misy olejowe wykonywane były w całości na obrabiarkach CNC. Zbiornik oleju składa się natomiast z dwóch części, w środku znajduje się separator.

Buggy

Buggy Barracuda, lekka konstrukcja, silnik suzuki hayabusa, masa 480-530 kg, krótka przekładnika kierownicza, predkosc maksymalna 185 km/h, rama spawana metodą TIG, napęd przenoszony na koła tylne za pomocą przekładni hamulcowej, brak mechanizmu różnicowego gwarantuje radość z jazdy. Pojazd zaprojektowany w Australii, jest to prawdopodobnie najbardziej popularne buggy z kategorii DIY.

Układ wydechowy

Generalnie wszystkie projekty, które robiliśmy przez te dwadzieścia już lat działalności wiązały się z koniecznością wykonania, przeróbki bądź zaprojektowania układu wydechowego do budowanego pojazdu ponieważ po prostu w sprzedaży nie było gotowych do zamontowania układów. Wykorzystując nasze doświadczenie wykonujemy kolektory bądź kompletne układy.

Giętarka trzpieniowa

Większość prac jakie wykonujemy wymaga wykorzystania rur, zarówno ze stali nierdzewnej i aluminium, bądź stali chromowo-molibdenowej. Do wygięcia rury zwłaszcza w twardym gatunku 316 na małym promieniu 1,5 D niezbędna jest giętarka trzpieniowa. Na wyposażeniu mamy giętarkę która umożliwia gięciu rury o maksymalnej średnicy 90 mm. Dużą zaletą jest możliwość gięcia rur cienkościennych o ściance 1.2

Informacja o ciasteczkach
Informacja o ciasteczkach:

Ta strona używa cookies, dzięki którym serwis może działać lepiej.

[x]